TACK FÖR ATT DU HAR VALT ATT HANDLA AV OSS!


Ibland kan det dock uppstå situationer där något går fel. Vi vill försäkra dig om att vi är här för att hjälpa dig ifall varorna inte uppfyller dina förväntningar. Om du inte har mottagit varan än, vänligen fyll i kontaktformuläret nedan så att vi kan åtgärda det så snart som möjligt. För att kunna registrera ditt ärende är det viktigt att fylla i formulären nedan korrekt. Vänligen observera att vi inte tar emot ärenden via telefon.


Vi uppskattar verkligen att du valt att handla hos oss och ser fram emot att ge dig en fortsatt positiv köpupplevelse. Observera! Inga fria returer vid köp från dörren. 14 dagars ångerrätt vid köp. 


Kontakta oss
 

Besöksadress

Årstaängsvägen 21 , 117 43 Stockholm

info@venizbamboo.se

@teenzsverige

Skicka meddelande

Vi besvarar alla meddelanden inom 24 timmar.

Frågor & Svar

1. Jag har fått fel varor

Självklart ska vi se till att ni får de produkter ni beställt! Skicka ett mail tillsammans med er adress till wenamrasverige@gmail.com så återkommer vi så fort som möjligt - oftast inom 48 timmar!

2. När kommer min leverans?

Ibland tar varorna slut i vårt mobila lager. I dessa fall skickas varorna från vårt huvudlager morgonen därpå. Det är inte alltid vi hinner åka tillbaka och kommunicera detta till er kunder. Men håll ut - era varor dyker upp i postlådan eller närmsta postombud inom 1-3 arbetsdagar :)

3. Jag har betalat utan att ha fått mina varor. Har jag blivit lurad?

Vi kan försäkra dig om att du inte har blivit lurad! Dock verkar något ha blivit tokigt och vi ska göra allt för att rätta till detta. Maila oss tillsammans med er adress på wenamrasverige@gmail.com så löser vi detta tillsammans :)